czwartek, 24 lipca 2014

Stosik nabytków

Postanowiłam napisać taki post stosikowy (czyli to co lubimy najbardziej) o tym co trafiło na moje przepełnione półki.



1. Wakacje Mikołajka. Wczasy nad morzem - egzemplarz recenzyjny od Znak emotikon - przeczytane
2. Gry i zabawy Mikołajka - egzemplarz recenzyjny od Znak emotikon - przeczytane
3. Szkolne przygody Mikołajka - egzemplarz recenzyjny od Znak emotikon - przeczytane
4. Niebo istnieje ... Naprawdę ! - wygrana u Agi CM
5. Puść już mnie - wygrana u Agi CM
6. Kurhanek Maryli - wygrana u Cyrysi
7. Światła pochylenie - szalony zakup na stronie Empiku za ok 5 zł

Czyli wkrótce trochę u mnie literatury dziecięcej, ale zapewniam że niejednemu dorosłemu te książki się spodobają.

Znacie coś z tego stosiku ? Co polecacie ?

31 komentarzy:

  1. "Światła pochylenie" - świetna książka. A przy "Niebo istnieje... naprawdę" można się wzruszyć :)
    Czekam na recenzje "Kurhanka Maryli" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z książek nie czytałam, ale najbardziej interesuje mnie ,,Niebo istnieje ... Naprawdę !".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam jakis czas temu zwiastun filmu i miałam ciary, wiec sadze ze ksiązka bedzie lepsza

      Usuń
  3. Ooo, ja też czekam z niecierpliwością na recenzję "Kurhanka Maryli":))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołajek wiedzie prym ;) Niestety nic ze stosiku tytuły mi nie mówią:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo... Mikołajek <3 Wspomnienia z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic niestety dotychczas nie czytałam z Twojego stosiku - zazdroszczę najbardziej "Kurhanka..." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym Ci chętnie podkradła "Kurhanek Maryli";)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stos! Światła pochylenie też upolowałam, czekam na chwilę do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wiele ciekawych lektur przed tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych jak i całego stosiku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, Mikołajek! Uwielbiałam książki o nim w dzieciństwie. Teraz też chętnie bym do nich wróciła

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że Kurhanek Maryli zasilił już twoją biblioteczkę :) Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu. Innych pozycji nie znam, zatem życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na konkurs :) http://xcookandlookx.blogspot.com/2014/08/stuletnia-gospoda-katarzyna-majgier.html

    OdpowiedzUsuń
  14. duży stosik :-)
    cieszę się, że w większości z wygranych - oby tak dalej ;)
    ja dzisiaj odbieram swój z empiku :D (niestety zakupiony hi hi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sie ciesze ze to wygrane :) ja teraz staram sie być na odwyku od kupowania ksiazek

      Usuń
  15. To są książki dla dzieci, ale czyta je się naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w domu Niebo istnieje naprawdę :)

    Pozdrawiam Ania ;)

    Ps. Zapraszam do siebie zaczytanamarzycielka8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam nadzieję już nie tylko posiadac ale i przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...