poniedziałek, 13 stycznia 2014

Testuję: Bielenda Krem Color Control 10 w 1 - Face Perfector

Dzieki portalowi ibeauty mogłam przetestować krem CC do twarzy z Bielendy. Jest to multifunkcyjny krem, który ma głównie za zadanie neutralizować zaczerwienienia i maskować niedoskonałości.







Opakowanie jest eleganckie, ładnie wygląda w łazience na półce, zachęca do zakupu. Tubka zawiera 40 ml kremu, a produkt jest wydajny.

Konsystencja kremu jest lekka, nietłusta, a krem jest koloru zielonego.

Głównym zadaniem kremu jest działanie na wielu płaszczyznach, jak nazwa wskazuje jest to krem multifunkcyjny 10 w 1 i moją ocenę oprę na tych właściwościach:

1. Maskuje niedoskonałości

Niestety krem nie maskuje tak jakbym tego oczekiwała. Mniejsze, mniej widoczne przebarwienia może tak, ale z jakimś uporczywym pryszczem trzeba powalczyć i nałożyć grubszą warstwę kremu punktowo.

2. Neutralizuje zaczerwienienia

Tak i dzięki tej właściwości krem mi się podoba. Moja cera przez to, że przeżyła długą (jeszcze całkiem nie zakończoną) walkę z trądzikiem ma wygląd nieco zaczerwienionej. Krem świetnie maskuje taką cera i sprawia, że staje się bledsza.

3. Długotrwale nawilża skórę przez 24 h

Co do nawilżania to mam mieszane uczucia. Jeśli skóra mamy suchą to ten krem sobie z tym na pewno nie poradzi, więc trzeba zastosować wcześniej coś nawilżającego.

4. Tonuje i ujednolica koloryt skóry

To prawda. Cera wydaje się jakby bardziej jednolita kolorystycznie.

5. Wzmacnia i uszczelnia naczynka

Nie moge nic powiedzidzieć na ten temat, bo tego w żaden widoczny sposób nie doświadczyłam.

6. Łagodzi podrażnienia

Nie stosowałam kremu na podrażnioną skórę i raczej nie zastosuje.

7. Idealnie wygładza

Krem wygładza lekko, ale nie przesadzajmy.

8. Usuwa oznaki zmęczenia i stresu

Nie używałam kremu w takich okolicznościach, ale nie wiem czy sobie poradzi przy oznakach zmęczenia.

9. Zawiera naturalny filtr UV

W zawartość filtru pozostaje mi tylko wierzyć.

10. Stanowi idealną bazę pod makijaż

To prawda. Odkąd go wypróbowałam nakładam go pod podkład, bo moja cera naprawde wygląda na doskonalszą. Jednak ponieważ krem rozjaśnia kolor skóry twarzy, podkład nie może być zbyt jasny, bo twarz będzie wyglądać blado.


Cena: 
17-20 zł




Podsumowując jest to krem, który stanowi świetną bazę pod makijaż, ujednolica kolor skóry przez co efekt z podkładem jest naprawdę fajny. Krem jest wydajny i bardzo ładnie pachnie. Mimo iż nie do końca maskuje niedoskonałości to w połączeniu z pełnym makijażem efekt jest zadowalający. Krem ma jeszcze inna zaletę - nie jest drogi :).

Moja ocena 4,5/5.


2 komentarze:

  1. Chętnie bym wypróbowała. Trądzik był moim sporym problemem i zostało po nim trochę niechcianych pamiątek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Produkt wygląda bardzo ciekawie. Boję się tylko, że nie zamaskuje moich niedoskonałości. Mam dość młodą cerę i nie chcę jej sobie zapychać podkładami, a kremy BB raczej u mnie się nie sprawdzą. Boli mnie wydawanie pieniędzy na możliwych bubbli, ale chyba zaryzykuję.
    Zapraszam do mnie - Kosmetycznie i prosto! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...