niedziela, 19 stycznia 2014

Now is good (2012)

Źródło: Filmweb
Jak mąż na wieczór przyśnie wybieram sobie film, taki dla mnie. 

W piątek obejrzałam film Now is good. Film opowiada o dziewczynie chorej na białaczkę, która postanawia wykorzystać czas jaki jej pozostał i zrealizować cele ze swojej listy. Wydawałoby się, że fabuła oklepana i wiadomo czego można się spodziewać po takiej historii. A jednak zaskakuje. Jeśli ktoś widział Szkołę Uczuć, to tu znajdzie coś zupełnie innego. Film jest momentami zabawny, ale również wzrusza. Ja się upłakałam.
Świetna rola Dakoty Fanning, ale też pozostałych aktorów (np. ojciec - niemogący sobie poradzić ze zbliżającą się śmiercią córki, brat - niezdający sobie do końca sprawy z sytuacji, matka - unikająca wszelkich rzeczy związanych z chorobą). Piękna muzyka - to kolejna zaleta filmu.


Now is good
gatunek: dramat
Ocena 8/10.

1 komentarz:

  1. Mnie wcale nie zaskoczył ten film :/ Strasznie mi się dłużył i generalnie: nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...