poniedziałek, 20 stycznia 2014

Idealne matki (2013) ?

Żródło: Filmweb
Wczoraj również dostałam szansę obejrzenia jakiegoś "swojego" filmu. Musze przyznać, że wywołał u mnie skrajne emocje. 

Idealne matki to film o dwóch przyjaciółkach znających się od dziecka, mających synów, którzy dorastają razem, i w końcu o romansie, w który się wdają obie w synem tej drugiej.

Ta cała sytuacja musiała się wydarzyć. Bo kto spędza wieczory przy winku z mamami ? Od razu pomyślałam, że to chora sytuacja. 
Ich synowie mieli tylko taki wzorzec kobiety-matki. Dorastali z nimi i wydawałoby się, że żyli w zamkniętym kręgu. Dlatego doszło to takiej sytuacji. Konsekwencje tej sytuacji ponieśli niestety wszyscy bohaterowie. Film wciąga, daje dużo do myślenia i można by długo o nim dyskutować. Mimo, że zakończenie wydaje się oczywiste to jednak możemy interpretować je po swojemu.




Idealne matki
gatunek: dramat
ocena: 7/10

Książkę można kupić TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...