poniedziałek, 9 września 2013

Żel do twarzy - skóra tłusta, trądzikowa

 Cera tłusta, trądzikowa, miejscami sucha, po umyciu zazwyczaj mocno ściągnięta lub też przesuszona - taka właśnie była moja skóra. 

Stosowałam wiele produktów do mycia: żele pianki, ale wszystko miało efekt jak powyżej.

Od  kilku lat stosuję do mycia twarzy rewelacyjny produkt firmy LA ROCHE-POSAY, polecił mi go dermatolog ze względu na cerę skłonną do wyprysków. Od tej pory stosuje tylko ten żel, jestem zadowolona z efektów. Produkt jest bardzo wydajny, opakowanie wystarcza mi na ok. 9 miesięcy, a kupić go można w większości aptek. Cenowo wydaje sie drogi, ale ze względu na jego wydajność sądze, że jest tańszy niż zwykłe żele 200 ml.






Opis ze strony producenta:
Żel EFFACLAR delikatnie oczyszcza skórę dzięki zawartości środków myjących dobranych specjalnie do skóry wrażliwej. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą. Z łagodzącą, przeciwdziałającą podrażnieniom wodą termalną La Roche-Posay - pH 5,5 - bez mydła - bez alkoholu - bez barwników - bez parabenów.

Opakowanie:
400 ml

Cena:
40-50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub staniesz się obserwatorem, a jeśli jeszcze u Ciebie nie byłam zostaw mi namiary. Na pewno Cie odwiedzę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...